29 março 2007

Hate Me - Blue October

Hate me today
Hate me tomorrow
Hate me for all the things I didn’t do for you

Hate me in ways
Yeah ways hard to swallow
Hate me so you can finally see what’s good for you

And with a sad heart I say bye to you and wave
Kicking shadows on the street for every mistake that I had made
And like a baby boy I never was a man
Until I saw your blue eyes cry and I held your face in my hand
And then I fell down yelling “Make it go away!”
Just make a smile come back and shine just like it used to be
And then she whispered “How can you do this to me?”

Hate me today
Hate me tomorrow
Hate me for all the things I didn’t do for you

Hate me in ways
Yeah ways hard to swallow
Hate me so you can finally see what’s good for you

If you're sleeping, are you dreaming,
if you're dreaming are you dreaming of me.
I can't believe you actually picked me


[às vezes, quando queremos muito uma coisa e temos medo de a perder, cometemos grandes erros, magoamos e magoamo-nos, temendo, por uma lado, as consequências e escondendo-nos, por outro, atrás das desculpas mais absurdas... eu chamo-lhe orgulho e estou a substituí-lo pelo silêncio, ao menos assim não me arrependo depois do que disse. eu não quero que me odeies, bem pelo contrário...]

Sem comentários: